Moje Blogi


ITASAKU:


PROWADZĘ:

1. Nie Uciekaj przed przeznaczeniem - ninja / przemoc / hentai
3. ItaSaku by Kimi - szkoła / muzyczne
4. Sakura Itachi Sasuke - ninja
5. ItaSaku - real



ZAWIESZONE:

2 .Blood Story - wampiry / przeszłość / królowie
3. Brak Wyboru czy Przeznaczenie - real / ślub dla biznesu
4. Hentai Story ItaSaku - szkoła oparta na erotyźmie
5. Magic Story Love - syreny 
6. Itaa Sakuu - piraci
7. Undying Love Itasaku - medium
8. Life and Problems ItaSaku - szkoła / przeszłość



JESTEM TAKŻE: 






2 komentarze:

  1. A co z pozostałymi blogami, których nie ma tutaj na tych listach... niektóre były na prawde dobre i ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam i czekam... a na wszystkich opowiadaniach nie ma nowych postów :( Kimi ja mam 25 lat i w między czasie od ostatniego twojego napisanego posta zdążyłam wyjść za mąż, zajść w ciążę i urodzić dziecko ;) proszę nie czekaj aż wybije mi pół wieku tylko napisz coś kobieto ;)

    OdpowiedzUsuń